نحوه استفاده از فناوری سئو در استراتژی های رشد کسب و کار

برای هر کسب و کاری، تمرکز نهایی و غیرقابل انکار همیشه رشد است. اما چالش اصلی این است که چگونه می توان آن را در عملی ترین و کم هزینه ترین راه ممکن به دست آورد. خدمات سئو سایت و خدمات پشتیبانی از شبکه به کسب و کارها برای رشد هرچه بیشتر با هزینه کمتر کمک می کنند. امروزه، کسب‌وکارها از فناوری برای خودکارسازی، یکپارچه‌سازی و مهندسی مجدد اکثر فرآیندهای عملیاتی استفاده می‌کنند. این منجر به بهبود مقیاس، فرآیندهای ساده، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش زمان تولید شده است. اما چگونه می توان از آن در استراتژی های رشد کسب و کار استفاده کرد؟ خوب، اینجا جایی است که فناوری دیجیتال به کار می آید. فرصت های مالی برای کسب و کار خود ایجاد می کند. این فقط به این بستگی دارد که شما از چه چیزی استفاده می کنید و چگونه آنها را برای اطمینان از یک فرآیند یکپارچه ادغام می کنید.

1. زندگی را با موبایل آسان تر کنید

حقیقت این است که، آنها در استفاده از دستگاه های تلفن همراه پیشرو هستند. این چیزی است که نمی توانید در این عصر دیجیتال نادیده بگیرید، به خصوص در هنگام توسعه استراتژی های رشد کسب و کار خود. اگر وب سایت زیبایی دارید، برای بهبود تجربه کاربری و ارتقای رتبه SERP خود، آن را برای موبایل دوستانه در نظر بگیرید. در سال 2015، گوگل، غول جستجو، پروژه صفحات موبایلی شتاب دهنده (AMP) را برای کمک به سرعت بخشیدن به صفحات موبایل معرفی کرد و این نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. به توسعه یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار خود فکر کنید. دستگاه های تلفن همراه راحت ترین راه را برای تعامل مشتریان با کسب و کار شما ارائه می دهند. هنگام توسعه برنامه، نیازی به پر کردن آن با ویژگی‌ها ندارید. فقط کار را ساده کنید تا به مشتریان اجازه دهید به راحتی به اطلاعات، محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. مانند استفاده از بازاریابی پیام‌های متنی و فعال کردن پرداخت‌های تلفن همراه برای اطمینان از تجربه پرداخت امکان‌پذیر. به خاطر داشته باشید که داشتن یک طراحی سازگار با موبایل نیز به روشی عالی بر SEO شما تأثیر می گذارد.

2. رسانه های اجتماعی

از زمان آغاز به کار فیس بوک در سال 2004، اتفاقات زیادی در حوزه رسانه های اجتماعی رخ داده است. بدیهی است که رسانه های اجتماعی نحوه توسعه و اجرای استراتژی های رشد کسب و کار شرکت ها را تغییر داده اند. فیس بوک بزرگترین از همه آنهاست که به آن می بالد  با این حال، این تنها گزینه نیست؛ توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت نیز در دسترس هستند. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که تعداد کل کاربران فعال رسانه‌های اجتماعی افزایش یابد این به سادگی به این معنی است که رسانه های اجتماعی معدن طلای عظیمی برای بازاریابان هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن استفاده کنید و مشتریان بالقوه خود را هدف قرار دهید، در حالی که همچنان با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کرده و درگیر هستید. اولین قدم شما ایجاد یک حضور قوی و قانع کننده در رسانه های اجتماعی برای افزایش دید آنلاین شماست. به مشتریان خود اجازه دهید بدانند که کسب و کار شما اکنون در رسانه های اجتماعی در دسترس است. ترفند در اینجا استفاده از سه پلتفرم است که اکثر مشتریان فعلی و بالقوه شما در حال حاضر از آنها استفاده می کنند. این کار را آسان تر می کند تا ROI مورد نظر خود را بدست آورید. بازاریابی رسانه های اجتماعی قبلاً نشان داده است که یکی از بهترین استراتژی های رشد کسب و کار است که می تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی را به همراه داشته باشد. مزایای آن را از دست ندهید!

3. از قدرت رایانش ابری استفاده کنید

در گذشته، کسب‌وکارها از برنامه‌ها و برنامه‌های کاربردی از طریق نرم‌افزار دانلود شده روی رایانه یا سرور خود برای تکمیل وظایف خود استفاده می‌کردند. این بدان معنا نیست که ناکارآمد بود. برای بخش بهتر، این به خوبی کار می کرد. اما، فناوری ابری همه چیز را برای کسب و کار شما یک درجه بالاتر می برد. بنابراین، اگر می‌خواهید استراتژی‌های قدرتمند رشد کسب‌وکار را به کار بگیرید، فناوری ابری باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا رایانش ابری برای شما چیز جدیدی است؟

اینجوری بهش فکر کن آیا وضعیت فیسبوک خود را به روز می کنید؟ در مورد بررسی آنلاین موجودی حسابتان چطور؟ آیا تا به حال اسناد را از طریق سرویس هایی مانند Google Dive یا Dropbox به اشتراک گذاشته اید؟ اگر بله، همه اینها نمونه هایی از رایانش ابری هستند. با دسترسی به فضای ابری، کسب و کار خود را تقویت کنید تا از راه‌حل‌هایی مانند Zoho استفاده کنید که فروشگاهی یک‌جا برای بازاریابی، صورت‌حساب، همکاری و ابزارهای مالی ارائه می‌دهد. مزیت ابر این است که می توانید عملیات کسب و کار خود را از هر مکان، هر زمان و با هر دستگاهی مدیریت کنید. استفاده از فناوری ابری، عملیات روزانه شما را تسهیل می کند، هزینه ها را کاهش می دهد، بهره وری را افزایش می دهد و تحرک را افزایش می دهد. همچنین بهترین ابزار پشتیبان گیری و امنیتی برای فایل های شماست. به عنوان مثال، اگر از ابر استفاده می کنید و لپ تاپ خود را گم کرده اید، همچنان می توانید به داده ها و فایل های خود در فضای ابری دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، با رایانش ابری، سرورها خارج از فرضیه هستند. بنابراین، تامین کننده شما مسئول مدیریت آنها و ارتقاء نرم افزار است. شما آزادید که روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید